söndag 31 augusti 2014

Skratten flödade...

...idag då vi ännu en gång åkte bort till hällekis säteri, jag,lillan, mor å far :-)... å vi har skrattat så gott idag så tårarna rann nästan *hihihi*  jaaa min pappa å di dära glasögonen han har...där började det... å sen gick det bara "utför" ;-D

 ...men först så åkte vi till götene å shoppa lite på second hand såklart :-) den här lilla sötnosen dök upp vid mina fötter i provhytten *ler* <3
 far min å jag :-)
 *jag har skägg* säger ängela ;-b GODING <3

 älskade min... <3

 nu kan man skörda måånga äpplen från träden <3  å nu börjar hösten sakta,sakta krypa på... <3


 ängela funderar å funderar på vad hon ska önska sig när hon kastar ner kronan i "önskebrunnen" <3


 på vägen hem så såg vi detta dovhjorts gäng stå och beta inte alls långt från vägen vi åkte på...jag hann ta ETT kort på dem innan dom ansåg att vi skulle kunna vara en potentiell fara å sprang in i skogsbrynet och ställde sig tills kusten va klar igen, å dom trodde att dom inte syntes därinne i skogsbrynet där dom stod och  väntade in att vi skulle åka ;-)  jag såg allt hur stod därinne å viftade på sina små söta svansar/stumpar därbak;-)
men som ni ser så fick jag dom på bild preciiis då dom bestämde sig för att springa å gömma sig. men vilka ståtliga djur ska ni veta..jättevackra..<3 och det finns gott om dom runt kinnekulle <3
 vi stannade vid många djur på hemvägen <3 här ett vilande kossegäng i årnäs som tar eftermiddagsluren ;-)
å som att vi inte va mätta nog efter allt gottigt på hällekis säteri :-) ...så blev jag bjuden på ännu mera "gott" i ängelas lekstuga ;-) <3

dä va oxå gott , men dä va en lite mera sandig smak ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar