onsdag 17 september 2014

Tisdagen är kommen...

...och då när säsongen är inne så går jag å dä mina över till grannen lisa och handlar ekologiska grönsaker <3


 :-D kolla in de här "små"  zuccinisarna ;-)


 mmmmmm...nam,nam <3
 våran gårdskatt tiger STORMTRIVS han <3 goingen!




 <3
 <3
 å här ville dotera mi` ha kameran en stund :-)
 fotograf: ängela ;-)


 å så måste jag ju bara visa ängelas söta teckningar som hon har gjort hos dagmamman <3
 jag älskar hennes små söta gubbar :-) <3

 detta ovan är en skattkarta säger ängela :-) så när vi kom hem denna dag så vankades det skattletning ;-)
 å igår så hade dom tränat på bokstäver :-) hon är duktig gumman <3 å hon tycker det är väldigt kul   :-)  

 nu har jag börjat med att skriva hennes ålder längst ner på teckningarna å så får dom ligga på köksbordet några dagar så man får se på hennes teckningar <3 å sen lägger jag upp dem bland hennes andra teckningar på hennes rum <3 det blir skoj att gå tillbaka sedan när hon är stor, å se på alla teckningar å hur gammal hon var osv <3

hon är den finaste lilla människa....med det godaste hjärtat...<3

älskade lilla gumman <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar