söndag 21 december 2014

Som varje år...

...när julen närmar sig, så ställs dä till med julbak här i våro stuga ;-) i år av sällskap med ängelas mormor å morfar <3
å i vanlig ordning så står häxgodis å pepparkakor på bakmenyn :-)

två glaà bagare ;-D

våran lilla mini, med sin mormor å morfar <3
*hehe* ja...vi voro en aning suddiga igår allt, dä blev vi av allt bakande ;-b
förutom att det julbakades, så var jag även hundvakt åt wilma å tessan igen <3 alltid lika mysigt <3 här har jag precis kommit för att hämta dom ute vid min fina vän fias gård <3 vacker himmel fick vi skåda på promenaden <3
lilla wilma-bus <3
jag älskar verkligen dom här två liven <3 <3
fias hästgård från våran promenad <3 ÄNTLIGEN så fick dom sin underbara hästgård <3 är sååå glad och tacksam att dom fick den tillslut <3
bjuder på en "målning" av en gråkråka som var ute å spatserade på gärdet <3
du är något av det underbaraste lilla tessan lilla <3
älskade...<3

<3
här står fias häst tinkerboy å mumsar hö tillsammans med de andra inackorderade hästarna som bor i deras stora stall <3
väl hemma igen med hundflickorna med mig, så va dä dax att måla med kristyr på pepparkakorna, vissa brända å andra inte ;-b

*hihi* å pussattacker vart det många av från tessan å wilma även denna gång <3
<3
*hihi* jag avslutar detta inlägg med denna härliga bild där såklart lilla wilma (som alltid när det vankas något ätbart) finns på plats <3

aa hon är för go <3 å hon ser aaaalltid lika oskyldig ut när hon har tagit något som hon vet att hon inte får *ler varmt* <3

lilla gosegumman <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar