söndag 14 december 2014

Våran årliga tradition...

...som jag och gubben min har varje år, är ju att åka till kinnekullegården uppe på berget kinnekulle och äta deras supergoda julbord :-)

utsikten är inte fy skam däruppefrån berget <3
på vägen hem så bad jag mattis att stanna bilen vid denna ån (som jag så många gånger har velat stanna vid) så jag kunde få stå där och njuta lite och ta fina bilder :-)
å jag fick några stycken...som jag hoppas förmedlar det vackra jag fick se......

..eftermiddagssolen som värmer delar av skogen med sina strålar<3

åsenallen inte långt hemifrån våran stuga...vacker även nu när löven lyser med sin frånvaro <3
två MÄTTA!!! krakar i form av mig å guben min ;-)  JÖSSES va mätta vi ble` .
samma kväll så tog jag en sån därn "anna-stund" ni vet :-) ..som det tjatas runt om mig att jag behöver ;-) , å då gick jag bort till den dära skogsdungen strax bredvid våran gård <3 
jag gick in i skogsdungen och satte mig och njöt av solnedgången <3 MYSIGT..  
våran stuga med solnedgången bakom <3
från skogsdungen där jag satt och njöt <3

dessa otroligt vackra solned och soluppgångar..<3 älskar dom...


jag LOVAR att ALDRIG ge upp!!!!!.......jag hoppas att jag bär med mig den styrkan jag har, genom hela livet....för det är den som gör att jag orkar......!

två bilder med en känsla av mystik.... ser även nästan ut som två målningar..ni som har följt mig genom åren vet ju att jag även gillar sådanahär bilder... men jag tycker att även dom förmedlar något...dom kan bli riktigt vackra dessa "målningar"
-ne...nu ska jag krypa ner å lägga mig inne hos flickorna <3
ängela och leia har haft mycket skojjigt ihop både igår och idag  :-D
så nu sover dom så gott här i rummet bredvid <3 våra ÄLSKADE barn <3

vad vore vi utan er....och det ni ger oss.....<3

det är så att det värker i hjärtat av kärleken jag känner för dig...<3

mitt allt....<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar