lördag 22 april 2017

tillbax i "gängorna" igen...

...jaaa det är jag :-) <3 det har börjat `stabilisera sig`i mitt liv... <3 så nu så är jag igång med mina traditioner igen :-)  ja..ni som följer mig vet ju.. varje vår så åker jag bort till naturum vid hornborgasjön och ofta även till trandansen inte jättelångt därifrån<3 och så givetvis kosläppen oxå<3 <3 <3 detta är traditioner jag alltid vill hålla varje år<3  ja...flera av er vet ju :-)
hihihi skäggdoppingen ser allt för härlig ut bakifrån alltså ;-)
hihi å lilla ängela tyckte att det va läskigt att gå över gallret då man såg vattnet därunder..känner igen det där från när jag själv va liten;)
skrattmåsarna ser för härliga ut mä sina små svarta huvun ;-b

inne i naturum-huset...härliga fågelskulpturer...i trä :-)
sothöna<3


*jaha...här står jag... ;-)*
mitt utflyktssällskap denna gång var min älskade sambo och dotter å ängelas mormor:-)
å ni skulle se...va denna svanherre bylsade upp sig...ojojoj ;-) han gillade INTE åsynen av de andra herrarna som oxå hade intresse för svandamen en bit bort ;-)

ujujuj då;-b
...å gång på gång så gick han till attack för att visa att...HON Ä MIN!! ;-)
*HON Ä MIN MIN MIN!!!* hehe

vackra varelse...<3
ja tycker sothönorna är för söta<3

<3


naturum hornborgasjön<3 ett ställe som jag sen barnsben har besökt ofta..<3
tack för att jag får uppleva er igen...alla vackra varelser... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar