söndag 25 juni 2017

svensk midsommar....

...utan regn ä ju ingen svensk midsommar ;-b eller va brukar alla säga?... ;-)

jag å lilla familjen min firade midsommar uppe vid missveden lite utanför hjo i år igen<3 :-) varvat med att vi blev bjudna på midsommarmat å midsommarfika hemma hos mina svärföräldrar i hjo<3
hehe ,-b å givetvis så kom även det där regnet...det hann dansas en stund runt stången sen öste det ner...men här ovan ser ni två optimister iallafall ;-) som sitter kvar under sitt paraply ;-)
våran lilla ängel under midsommarfikat på kvällen <3 ååååå vad vi älskar henne<3 den mest underbara lilla människa<3
lite hann det ju dansas innan regnet kom :-)
ängela med bonusfar och bonusfarfar <3 <3
min älskade jimmy å lille far ;-)
å jimmys storebror jon är spelman å tog med sig fiolen å kompisen med dragspelet å drog några truddelutter därframme :-) spelar riktigt bra så fötterna mina va inte stilla hehe ;-)
jon har spelat sedan barnsben....å det märktes...<3
å vad är midsommar utan jordgubbstårta WHIIEEEE :-) denna ovan åt vi på midsommarafton...
...å denna gjorde vi här hemma igår och smaskade på under midsommardagen :-) 
å här hörrni....åååå dom är så himla söta...sååå söta<3... dessa små grå flugsnapparungarna bor hemma hos svärfar uppe på brädan vid farstukvisten :-)  (eller BODDE kan jag förtälja nu...för fick nyss här reda på att dom flög ur boet idag) :-) <3
underbara små liven...<3
det ser ennà trångt ut i boet minsann...men två dagar efter att jag tog dessa foton så flög dom ju ur boet ut i det fria för första gången <3
vi har haft en jättemysig midsommarhelg :-) vi njuter av varandra och av att bara...vara....<3

TACKSAM.......<3

-och jag har verkligen insett ännu en gång hur viktigt det är att verkligen vara tacksam för olika saker.....och inte klaga för minsta lilla.....för det finns dom som har det bra mycket värre...braaa mycket värre... och mina tankar är med er/dig....ni har all våran omtanke....<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar