lördag 5 augusti 2017

Bilder från min arbetsplats...

..ja..inte klagar jag det minsta på min arbetsplats...då det innebär mycket natur och djurliv<3
nu i fredags morse så blev jag faktiskt glatt överraskad då jag stannade ännu en gång för att kolla närmare på rovfågeln som sitter sin stolpe :-) ...så fort jag stannar bilen så brukar dom flyga iväg :-( MEN inte denna "lilla" krabat :-) han satt faktiskt kvar en stund innan han tröttnade på mig ;-) <3
jag är inte säker på vad detta är för rovfågel...men iallafall en stilig en`

nu i veckan så vart det en (nästan två på en gång bredvid varandra) regnbåge <3
jag stannade bilen och njöt av den en stund<3 dom är vackra<3   dock sprang jag inte ut och letade efter skatten ;-) hehe   för det sägs ju att i slutet av regnbågen så finns det en skatt ni vet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar