lördag 21 oktober 2017

Läckö slott om `natten`...

...jajjemän..det var faktiskt allra första gången som jag fick se läcköslott när mörkret fallit..
...för igårkväll så for jag å jimmy dit och gick på spökvandring inne i slottet :-) vi gick i gångar som man inte får gå i annars...i mörka å trånga gångar och krypin å fick träffa "gestalter från förr" som nu gick igen i slottet ;-)

innan ,mörkret föll så hann vi ta oss bakom slottet å se på den vackra utsikten hihi även fast vi nästan blåste iväg ;-b men väldigt vackert är det iallafall<3


å trädens löv har fått alla dess olika vackra färger<3 ..för att sen falla ner till marken...nu får naturen vila tills den vaknar i vår igen...alla behöver vi vila för att ställa oss upp fyllda med ny energi igen...<3
det var mäktigt att se det upplysta slottet...verkligen...<3
och ska erkänna att förutom dä "spökerier" som vi blev utsatta för hehe ;-b
så fanns det vissa rum där som jag kände starkt obehag i..... en väldigt märklig känsla som man inte kan förklara...man bara kände den...och jag ville gå därifrån...  detta är oxå ett ställe med otroligt många energier....
efter spökvandringen som pågick i lite över en timma så ingick även en trerätters middag nere i naturum på restaurangen vita hjorten :-)  å smakerna på den maten gick inte av för hackor alltså..dom smälte nästan i munnen...<3

...lejon som vi båda är...
efter en godnattsömn så tog vi alla våran mårronpromenad<3 å vissa damer va ju tuffare än andra ;-) sessan fick ha ängelas reflexväst :-) å hon blev ju riktigt tuff i den ju hihi ;-) ser ut som hon har axelvaddar lilla damen ;-)

*pusskalas*

..du...min skatt... min vackra skatt som jag är så glad att jag fann....du visar oss vad riktig kärlek är...sann kärlek...<3
det blåser kallt...men naturet än såå vacker med alla färger som blir om hösten<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar