söndag 26 november 2017

Helgerna är till för att...

...bara göra det som faller en' in :-) ♡
Så resonerar vi iallafall :-)  vardagarna  är ju fulla av sina måsten så det ä gudagött när helgen kommer ♡:-D 

 Mårrånmys som inkluderar både hundar å oss hehe ♡
 Gjorde några försök att fånga min poncho/mantel a la' 1700-tal på bild ;-) 
 Älskar den...man känner sig hemma i den på nåt sätt..♡ 
  Idag fick vi ett infall att dra till Skövde å mysa gott på fik :-)  jag, jimmy å ängela å kompisen meija åt gott å myste:-)  tjejjerna satt på ett eget litet bord å vi på vårat. De va rätt sött å se hur tjejjerna satt å samtalade å busade om vartannat där på sitt egna bord ;-)♡♡♡
Såå många skratt med dig älskade min♡ jag trivs så himla bra i erat sällskap..Vi skrattar å kramas å pussas å ä ofta skvatt galna ;-D hahaha.. så det ä ju inte för inte att vi kallar oss familjen flipp ;-b  hihi 

-Jag älskar er oändligt mycket♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar