fredag 29 oktober 2010

o lite från våran fyrhjulingssafari på västkusten:-)

 mattis på sin fyrhjuling<3
 fyrhjulingssafari på västkusten:-) en riktig heldag:-) vi var 4st och en guide o va ute i 3 timmar,hur kul som helst:)
 min älskade<3
 nu ska vi bege oss hemåt efter en riktig heldag,först hämta ängela hos barnvakten:)
 wromm,wroom,hehe;-)
 jag på min "hoj" :-) rackarns va skoj det va o köra fyrhjuling:)
 liten gäst i våran stuga<3

 ja..jag vet att ni får vrida lite på huvena`nu:-b men hädanefter ska jag vända dom rätt:-)
 mitt i grötstunden:)
 i onsdags va jag o silvia o åt på resturang i skövde:) nam,nam! o såklart ena latte efteråt,jag har verkligen fått smak för det:)
våran lilla fisa har kommit på att man kan stå iii vagnen oxå:) o extra skoj är det när mamma kör mig i full fräs framotillbaka:) fast då håller hon såklart i mina armar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar