onsdag 24 augusti 2011

ängelas allra första ridtur:-)

 idag förstår ni:-) så var det en stor dag för våran lilla tjej:-)...
 idag så fick ängela sitta på hästryggen för allra första gången<3 vi åkte nu i eftermiddags och hälsa på en barndomsvän till mig:-) vi va ju riktiga bästisar när vi var små,hehe och vi red ofta på hennes två hästar som heter madicken (och då romance) idag så har madicken en annan kompis i hagen som heter smokie:) men lilla madicken har alltså hängt med i 28 år..magdalena fick henne när hon var 3 år och har haft henne nästan hela tiden sen dess<3 hon har hängt med i alla år "våran" lilla madicken<3  och jag känner det att det känns riktigt roligt att ängelas första ridtur var på madicken:-) <3
 hon tyckte det var riktigt skojjigt att sitta däruppe på "otto" som hon kallade madicken,hehe;-) hon såg riktigt divig ut där hon satt där och red;-)  den lilla flickan som sitter framför, är halvåret yngre än ängela är, magdalenas dotter...så skojjigt oxå att vi har nästan jämnåriga döttrar:-)

tack "maggan" (om du är inne här och kikar) för idag<3 det va väldigt mysigt.

 bjuder även på fler foton på våran lilla vackra<3  har provat olika funtioner på kameran och så:-)



hihi:-) å så måste jag ju bara oxå säga att jag är sådär mammastolt igen;-) för våran lilla tjej har fått sin allra första inbjudan till barnkalas,ni kanske tycker jag är larvig MEN jag är helt enkelt stolt,hihi<3 ska vi åka å köpa en liten prinsessklänning då kanske tro;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar