lördag 11 oktober 2014

Sista inlägget från skåneland för denna höst...


jag fick denna cd-skivan av niklas :-) han är med i detta bandet som heter storskogen...jag bara älskar namnet <3  jag har försökt att ladda ner deras video med låten sakta ner, men lyckades inte så bra med det :-( men jag hittade lite annat gott så ni får se dom spela å sjunga.
-jag kan meddela att cd:n går varm i våran bil nu :-)  riktigt bra är dom <3 !!!


en av mornarna så gick jag ut på min egna lilla "lov" för att se om jag äntligen fick träffa kossorna som går i hagen bakom och runt huset <3
å ni måntro att jag blev glad när jag äntligen fick träffa ovannämnda :-)  (lyckades oxå fånga denna lilla blåmesen på bild då han ser ut att äta på sin frukost däruppe i trädet <3


han ble`så näpen när han såg mig så han inte ens märker att en del av frukosten hänger ur munnen ;-b

dom vart inte så keliga dessa kossor, men dom stod rätt så nära mig iallafall och undrade vad jag var för en knasig figur ;-) som stod där och pratade å hade sig ;-b
;-)
vad vacker hon är...fina ögon..<3
...ja...å så var det ju det där med att få bli omhändertagen ibland... dä ä allt bra gott det :-) <3 här står kvigan och tvättar sin kalv...å den parveln ser ut å njuta han allt <3

åå så lite därbak med :-)

<3
å om någon tycker att jag är en riktig "bohemisk" människa.. så är lina och niklas å albinen ännu mer bohemiska <3
för i deras hus så eldar di för att få värme , och så får man gå till utedasset om man vill "bin-bin eller bumm-bumma" ;-b
men jag gillar utedass ska jag säga er :-) det är något speciellt med dem <3

;-)
här har ni en stolt fjällskivling :-)
TACK lina<3 för att du tog med mig till denna underbara plats...


..gör själen glad... <3

lina å jag :-)





..det där med rörelsekort ;-) här med mina dreadlocks <3
lina finner det meditativt att virka mina dreadlocks <3 å det får hon såå gärna <3

-Då så mina kära besökare<3
detta var allt från DENNA ;-) skåneresa...

ta hand om er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar