söndag 1 februari 2015

Storegårdsmys :-)


vi alla har ju våra "batteriladdare" ...här är en utav mina...<3  igår åkte jag och ängela ut till storegården å alla dess underbara <3

jag har en speciell känsla för lilla schäfern tessan ovan här <3 jag älskar henne verkligen<3 det är något med henne som jag inte kan sätta fingret på..men hon har fångat mitt hjärta...
hon har fått en gosedjurstomte av matte å husse...

...å den släpper hon INTE ;-) *fniss*
ängela å jag hade skojjit inne i felix leksaksförråd :-)


dessa äldre dörrar....GILLAR`T <3

 
Å tessan, hon är ju oxå så fotogenisk... titta vad vacker hon är <3  hon och matte fia har visst hittat  nåt  intressant att kolla på därute ;-)
underbara....
fotograf till de två sista bilderna : ängela :-)
*hihi* men detta gillar jag nog mest *ler* <3 stackars trötta lilla fia <3 vilken skön bild ängela fick till här :-) fångad i stunden kan man säga :-)

-ni är underbara allehopa ska ni veta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar