fredag 13 januari 2017

Vad har 2017 att vänta?... :-)

..ja...jag tycker att det börjar väääääldigt bra iallafall :-) då vi blir "husägare" till en stuga på landet <3
nyårsafton firade vi hos mor å far min..jag å min  lilla familj, både fyrbenta och tvåbenta ;-)

å dä ju klaaart att alla ska ha kalashattar på sig juh ;-D när dä ä nyår å allt!! :-)
schackspel på hög nivå mellan ängela å hennes mormor :-)
vid första parkett vid tolvslaget :-D
ja du....nu räknar vi ner dagarna tills vi ska få börja flytta in i vårat lilla hus<3 då och då så har vi åkt ut dit för att promenera i omgivningen och försöker börja lära känna den<3
älskade lilla sessan<3 så liten å näpen
å våran lilla tiger som har fått en ny reflexjacka :-) så stilig å fin kille han blev i den ;-)
...men vem är mer stilig och fin.....än min jimmy....den snällaste..sannaste, mest underbaraste själ jag har träffat någonsin...<3

TACK jimmy...för att du finns i vårat liv<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar