Mitt foto

Hej där:-)  Å välkommen in hit till min fotoblogg! Jag är en 35-årig kvinna, som ser det stora i det lilla och gör mitt bästa för att njuta av nuet och verkligen uppskatta LIVET.........

jag och min lilla familj som består av både fyrbenta och tvåbenta<3 :-)... bor ute på landet i våran lilla röda stuga med vita knutar mellan mariestad och skövde. det är på landet jag hör hemma...att bo inne i stan får mig lätt att kvävas...det är härute som jag är HELT i `mitt esse`....<3 

Jag ÄLSKAR att fotografera<3 jag fotograferar egentligen allt mellan himmel å jord..men dom flesta bilderna tar jag ute i naturen...det är ju där jag älskar att vara<3 och djuren älskar jag av heeela mitt hjärta..alla är vi ju en del av allt......<3

Det är i naturen jag finner ny kraft<3 så..ja..många natur och djurbilder blir det<3 

Denna blogg är mitt fotoalbum på nätet kan man säga:-) den kan innehålla allt...bilder från min vardag,mina tankar och funderingar osv,osv...en blandad kompott helt enkelt:-) 

Men den innehåller verkligen min passion...att fotografera<3 när jag har kameran i min hand och går och knäpper,så tappar jag tid å rum allt som oftast... men det är ju det..att jag blir ju ett med det på något sätt...<3   

Hoppas att min blogg gav dig någonting?..å att du kommer in hit å hälsar på igen:-)   

Välkommen åter<3  

FÖR ATT SE BILDEN I STÖRRE FORMAT, KLICKA BARA PÅ BILDEN!

fredag 14 april 2017

Påskfirande å Trollskog...♡

Ja...nu pågår påskfirandet för fullt här i vår stuga:-)

Vår lilla stuga fylls av nära å kära av alla de olika slag :-) ♡
...det finns en skog här nära vår stuga...som jag kallar trollskogen♡♡♡ en riktig moss skog♡ det har blivit mitt favoritställe♡ en av mina 'kraftplatser'...♡
 Stundtals kan man tro att man är i tiveden...♡
 Solens strålar..bäcken som porlar...Denna trolska plats..♡
 Påsk tårtan som min fina brorson adam å hans mamma malin har gjort..Den blev skojjigt å ruskigt goo' ;-) å MÄTTANDE ujujuj
Skärtorsdagen spenderades i hjo hos svärföräldrarna å alla bonuskusiner till ängela:-) sååå mysig kväll å massa god mat:-)  å påskägg;-) här ovan är det påskäggsletning :-D

Jo..jag använder även instagram rätt så flitigt:-) hitta mig där så får ni även där se flera naturbilder♡♡