lördag 26 augusti 2017

OBS..mina filmer finns på mitt instagram (då jag inte kan ladda upp dom här) välkomna att kika in min ìnsta`!!!

vi....som ingen kan rubba<3 du å jag står starka mot världen ;-)  å vi ger ängela all vår kärlek och energi<3


hehe ;-) tur att han ä vithårig..så jag hittar honom ;-b

imorse på vår mårronpromenad så gick vi lilla rundan över fältet bort till vår damm här...å såklart så kunde inte våra små fyrfota vänner hålla sig för att bada :-) <3
mårrondopp vankas <3
magiskt....när jag å tiger tog kvällspromenaden igår<3 älvornas dans å våran älskade lilla tigerkille<3
magisk kväll<3
å denne lille stilige herre satt häromdagen utanför våran ytterdörr på husväggen å ja....han kanske va fikasugen kanske?? hihi ;-)

han ställde gärna upp för några fotografier hehe ;-) så stilig som han var <3 :-)


avlslutar detta inlägg med vacker morgonhimmel tagen under arbetspasset<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar