lördag 16 juni 2018

Återhämtning...

...ja, det är ju det man är i STORT behov av nu efter ett mycket tufft halvår och fortfarande tufft bitvis...vissa stunder har man känt/känner att man inte orkar mer...när man aldrig har fått tid till att ladda upp sin energi igen. och för mig är det livsviktigt har jag förstått.. så det är en kamp däremellan. det som kanske inte är en större utmaning för andra, blir en stor utmaning för mig tyvärr😟 jag känner ofta att jag inte passar in i den här världen, så som den har blivit😟 krav, tjäna pengar, stress, tider som ska passas, osv.. om jag visste hur det skulle vara att va vuxen så skulle jag för alltid vilja vara barn... 
jag är dock mycket tacksam över att ha den styrkan som jag har💚💚 styrkan som gör att jag alltid kan gå med huvudet högt och ett starkt skydd omkring mig när någon på något sätt försöker "trycka ner mig i skorna"!!
...vi åkte till grevbäck å sov över i lillstugan, vi spenderade tiden vid dammen tills det började mörkna💚 vi..och naturen....meditationen💚
vacker spegling....💚

jimmy tog med sig spöet och fiskade lite
💙💚💙
såå vackert..

🙈

motgångar gör dig starkare och starkare och starkare...för var gång....det är dagens sanning💛💚💛