lördag 24 augusti 2019

30 "PANNOR"...

...har ju min käre livskamrat gått å blee`evet😍😄😄😄 å såklart bjöds det till fest😍 sikken rikti glafis jag fick på bild här ovan,hehe😂 eller hur😉
det blev 30 års fest me partyhattar, grillat, lekar, tårta å massa dans😍😃😍💃💃💃💃 å ängela va JÄTTEDUKTIG💖💖💖 det hände att hon tyckte det var för mycket ljud och för mycket människor..men hon skötte det JÄTTEBRA å även denna gång så hade hon möjlighet att gå undan till en egen plats och sätta sig vid datan om hon ville och behövde...💚
jag å svärfaren min😄💚 detta ä en goo gubbe ska ni veta😃 våra skämt är oftast "under bältet" men ack va kul vi har,hehe😂
vi gjorde detta lite baklänges vi😉 han blev nyklippt några dagar efter festen, istället för infööör festen. det va ju såklart meningen..men vi hann helt enkelt inte. 💇

goa skratt, bra musik, å härliga människor kan verkligen summera jimmys 30 årsfest😍💃😍


å nöjd över sina presenter blev vår going😍 av mig å ängela så fick han en fiskekurs under några dagar uppe i dalarna😊 han blev superglad å ser riktigt mycket fram emot den resan vill jag lova😉😍
💃💃💃💃💃💃💃
jag filmade även här (finns på min instagram) å ängelas urgulliga kommentar gjorde heeela den filmen alltså😍 gå in å se den😍💖😍 @annahedstrom1031


vi höll jimmys fest i grevbäck😊 blev rätt mysigt när mörkret föll å det upplysta tältet..😍
😂hela havet stormar😂😂😂😂
å evelina spelade durspel till..😍hon är grymt duktig
är det 30års fest så äää dä😂😉😍

vår GOA jimmy alltså💖💚💖 han var riktigt nöjd över kvällen å då ä vi nöjda med😃💚