tisdag 30 november 2021

Uppåner å hitådit...

 

...kommer detta inlägget att innehålla😃 som livet ser ut nu så hinner jag göra egentligen 1 inlägg/veckan, så det kan råka bli blandat mixgott ibland från veckan som gått😊 sooom i detta inlägg

jag har ju då köpt en liten julklapp till mig själv då va😍 hittade denna vackra scoodien på etsy🙏 å slog till å köpte den från en kvinna från nederländerna
å jag ääälskar den😍🙏
å ja...den är mitt nya favvoritplagg, som jag egentligen kan använda till vilken tröja som helst😍
min stil! and iiii LOOVE IT😍
kalas för vår älskade 12-åring i grevbäck, å den platsens härliga energi🙏💚
å sväris har byggt ut köket, å dom har skaffat sig denna köksön😍 så nu har d blivit ääännu mysigare💚 -jag å tiger observerar att alla tar sig ordentligt mä mat😊


💚💜💕


å i skövde, tibro å hjo så ligger d snö på marken i detta nu, men inte en enda snöflinga hos oss juuuh😏
förra helgen så överraska vi ängela med att åka till jumpyard😍 
dä blev flera timmar där mä hopp å lek för både barnen OCH haha😄faktiskt även mig å jimmy😉 stundtals så va vi helt själva i hallen😍


dä enda som va lite klurit för oss vuxna då😂😂😂va att KOMMA UPP UR skumgummigroparna. jimmy höll på en braa stund innan han kom upp därifrån hehehe

sen upptäckte jag att jag hade några bilder kvar i kameran från senaste österlenresan🙏
sessan får sig en rikti kelomgång av lina💗



fick oss några goa skratt när jimmy missbedömde både avstånd höjd å sin numera..tyngd😄
hahahaha😂jimmy ä glaaad...eller...va fan hände mä ansiktet😂






😍💖

haha😄 å på varje bild så ser man jimmy hoppa å hoppa å hoppa...åå hoppa😄





ängela blev superglad över överraskningen, d gjorde mig glad🙏


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar