lördag 19 februari 2022

Kramen....

 

...som jag kommer leva på lääänge, fick jag igår av dig leji-bus🙏💚💜💚
jag har ju varit din bonusmormor en gång i tiden, så du betyder ju nåt alldeles extra för mig..har ju varit med dig från att du föddes fram tills du var 5,6💚

jag gläder mig SÅÅÅ MYCKET över att ni fortfarande leker🙏 

hur det än är mellan oss vuxna så ska det kvitta totalt!...mitt grundmål hela tiden är att NI ska få fortsätta att umgås, så ingen blir gladare än jag när ni träffas😍

å att få krama om dig så goott igen va såå mysigt💚å att vi kan smsa å ringa varandra om vi vill..inatt vaknade du efter att ha haft en mardröm, å då plingade d till i min mobil å så var där ett litet sms från leji`💚

är jätteglad att vi kan ha kontakt med varandra oxå om vi vill, men det ALLRA viktigaste är att NI får fortsätta ha kontakt genom livet💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar