söndag 16 oktober 2011

bilderna tar aldrig slut...hehe;-)


 här står jag i trädet..där finns många stora och magnifika träd på stenshuvud...
 skulle nog varit bättre utan blixt?! men jag försökte fånga rotsystemet,det var ett fint mönster tyckte jag.
 en 29-åring och en 27-åring har ordentligt skåjjigt bland alla stenshuvuds höstlöv,hihi;-D
 så här ser man ut efter att ha rullat sig i löven,hehe;-b
 ser NI vad jag ser tro?...den öppna munnen,ögat och vad som skulle kunna vara ett horn;)
 en synvilla?...ja det blev faktiskt det tycker jag:) det är nästan så att man inte ser vad som är vilket...eller?? ;-)
 och mera "flipp" från oss;-b
 TJOOHEJJ:-)
 :-)
 är ju svårt att fånga på bild just det som jag ser och upplever...men det var jättevackert med alla höstlöven som låg på stigen och stenarna som än så länge får andas frisk luft...
 här är vi uppe på norra huvudet...och utsikten...ja....jag blir mållös nästan...<3
 ..som ett stort grönt täcke<3
 lite senare tycker jag att hösten var i skåne,men det börjar anas höstfärger på detta "täcke"<3


 lina beundrar utsikten<3


lina utför bergsbestigning;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar