tisdag 18 oktober 2011

skåneresan näst sista inlägget:-)

 när vi varit uppe på berget så gick vi längs med neråt...mot havet<3 och på vägen dit så ser vi jättens port..det var rätt fascinerande tycker jag,dom stod där så ståtliga och starka på nåt sätt... ..ja..ni kan ju läsa om den här på skylten och bilderna förtäljer hur porten ser ut..
 och där genom stenporten ser man ut till det stora vackra havet<3
 här är vi på väg ner från berget..
 det är ju så sagolikt vackert<3



 PANG!! så blev den platt...eller;-)
 man kan ju tro att detta är fågelbon...men jag har under mitt bloggande här förstått att så inte är fallet! kan detta oxå vara häxkvast tro?!..
 go å gla`runda lilla jag;-)
 på stenshuvud går fåren och betar<3 och lina fick erfara under en tidigare utflykt till stenshuvud,hur tama och tiggande dom var;) men dock inte denna dag..dom va väl mätta å belåtna (iallafall ho överst här,hehe)

 hitta anna;-b .....
 nämen..där var ho ju;-)
stundtals såg terängen ut såhär...detta har för en lång tid sedan legat under vatten.

hej då sålänge..ses i nästa inlägg då jag bjuder på de sista utvalda bilderna från min skåneresa:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar