söndag 7 oktober 2012

söndagsblandat;-)

 granntuppen "dansar" runt :-)

 kan detta vara den sista jag ser för i år tro?... 
 vilket underbart väder vi har haft denna helgen..solen har lyst mycket på alla vackra höstfärger<3
 ibland kan det vara skönt att slå sig ner på en bänk tillsammans ;-)
 jag tyckte dom såg härliga ut där dom satt på rad så fint:-) 
 *duh...fru jonsson där innanför köksfönstret..om du tar tummen ur å tvättar fönstret så kanske jag kunde bjuda dig på en klarare bild ;-b *
jag ä`allt en förskräckligt söt liten pilfink jag:) <3


-ja..den här helgen har ju varit tokit bra tycker jag:-) strålande väder och har då haft bra tillfälle att bli nästan klar med bersån (bara "inredningen" kvar, sätta in något fint arrangemang på det annars tråkiga plastbordet osv) 
och som skrivet..så kommer jag, när den är helt färdig att dela med mig till er :-)

håll till godo ;-)

trevlig kväll önskar jag er alla GOA` ;-)

hej då:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar