lördag 17 november 2012

Ängela 3 ÅR :-)

-idag hade vi det sista 3-års kalaset för våran lilla flicka<3
och jag tänkte att...nu kör vi en sån där`a BILDBOMB igen;-)
så....håll nu i er ;-b




GRATTIS PÅ 3-ÅRSDAGEN
VÅR LILLA ÄNGEL<3






 här är vi precis hemkomna från ängelas dagmamma och av henne hade hon fått en barbie:) GLAD tjej!
 på ängelas födelsedag så var jag ledig från jobbet och jag och ängela åkte till lek å buslandet i skövde och hade riktigt skojjigt :-D  
det var ÄNGELAS dag helt enkelt<3
 den stooora favoriten var såklart bollhavet, hihi:-D här ligger hon och skrattar så gott och bara busar runt bland bollarna,hihi :-D


 studsmattebus *fniss*

 och en liten paus för att äta tog vi ju oxå, å då blev det GIVETVIS;) pannkakor,hehe
 här  bygger "vi" ett legohus med de "små" legobitarna;-)

 sen efter mycket bus på förmiddagen med mamma sin:), så upptäckte vi att den stora lastbilen kom för att hämta de stora "pinnarna" :-) så vi slängde på oss kläderna å sprang ut för att kolla när han lastade på "pinnarna" ;-) vi stod länge å kikade å såå spännande det var se`j :) som tidigare skrivet så gillar ju våran flicka traktorer, grävare osv....så detta var spännande tyckte hon:)
 å när klockan var strax efter fyra så såg vi pappa komma:-) och då sprang vi dit och hoppa in i bilen och ängela fick såklart som vanligt:) sitta med pappa å köra (kan ju tillägga att det går i mycket sakteliga fart som det rullas upp till vårat hus) ifall nu någon trodde något annat ;-)...
 på hennes födelsedagskväll så fick hon paket av sin mor och far, och en underbar skönsång som endast jag å mattis tillsammans kan skapa, hihi;-) hon fick paketet och sitt favoritfika med tre små ljus i:-)
 på födelsedagsmorgonen så hade jag kvällen innan ställt en tramptraktor i hallen och lagt en filt över:-) så hon skulle undra när hon morgonen efter kom ner i hallen, här har hon precis dragit av filten....å si`DÄR står en TRAKTOR, yeiiiihhh, hihi:-)
 GLAD tjej med sin alldeles egna traktor:-D
 här sjunger vi för fulla muggar (som hon vid detta laget har blivit van vid,hehe) skönsång med ett fyrfaldigt leve för våran stoora 3-åring<3   (OJ vad stor hon har blivit alltså) 3år....<3
 presentöppning:-)
 behöver jag säga att denna lilla flicka blev myycket glad över sitt alldeles egna paraply:-)


 här inviger ängela och kusinerna adam och alex<3<3<3 den skojjiga fiskedammen:-)
 älskar er alla tre<3
 denna dag var ockå alla helgons dag...så på kvällen efter kalaset så tände vi ljus.....<3
vi började med att gå ner till våran ek i trädgården och tände ett ljus för majsan och ett för musse<3<3 mina älskade katter...som nu är på andra sidan.........<3
 sen åkte vi upp till kyrkogården och tände ett ljus för min syster therese<3
när vi stod där tillsammans och alla hade tänt sitt ljus så kändes det nästan som att therese satt på vänster sida om oss en liten bit bort i sin rullstol som hon satt i när hon var kvar i denna värld<3
och kände jag det....så var det nog så<3...att lita på sin känsla har jag lärt mig att göra...<3
 många ljus var tända och det var riktigt vackert....<3
 ängela i sin favoritmorfars knä<3 han har blivit en riktig favoritmorfar han:-) hon springer rakt in i hans famn å kramar honom och det ska sittas i hans knä å busas å lekas:-) <3 det är något som har hänt nu att han har blivit en riktig favoritmorfar,hihi :-) 
min älskade far<3
 ser ni trean?? ;-) hackad non-stop choklad har jag gjort trean med :-) den här tårtan är ständigt återkommande..ända sedan jag var liten:) å den är ju så fasligt GOD ju:-)
 även idag hade hon denna söta klänning på sig..hon ser så söt ut där hon står..å med di små armarna på klänningen där å så, så söt liten du<3

vi avslutar med denna goa bilden:-)

ängela verkar ha njutit mycket av sin 3-års dag, och det värmer så gott<3

vi njuter av VARJE DAG med dig ängela
<3
<3vårat lilla ljus<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar