lördag 29 juni 2013

Något jag märkt..

...genom åren är att..där inne i grönskan så tycks det vara alldeles förträffligt att ta sig en vilo- och tvättstund för rådjuret<3

 eftersom jag vet att det tycks vara en mysig viloplats därinne bakom träden i grönskan..så brukar min blick dra sig in dit....och visst såg jag även denna gång två små gulliga öron som rörde sig därinne, hihi<3
 så jag var så tyst jag kunde och stod och kikade på vad han hade för sig därinne<3
ser ni de små öronen på bilden ovan:-)
 "hon" på stigen (jag) ;-b...är härmed upptäckt ;-)
 men hon/han tycks förstå att jag inte var någon större fara<3 och så var det lagom avstånd mellan oss tyckte  "vi" nog :-)
 hihi<3 öronen på spets :-)





 ..Å sen är jag ju bara tvungen att även visa lite av det mysiga fågellivet/fågel-bb;-) härutanför köksfönstret<3 här ovan lilla talgoxungen som till en början är mera gul...men får sedan de vita inslag som den vuxna talgoxen har. jag tycker nästan dom ser ut som små gula bollar som små ungar-talgoxarna<3
 jag är liten å söt ja` :-) <3
 *å när min förälder kommer med en smaskig mat bit till mig, så blir jag bara såååå glad och flaxar,å flaxar med mina små vingar och gapet blir så stort som det kan bli :-) <3 *
 *hörreduh...vadåååh?..sa du nåt därborta? vadåda'  ;-) <3
jag avlsutar detta inlägg med denna söta lilla blåmes<3 
så liten å "burrig" hihi<3
älskade lilla vän<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar