måndag 13 januari 2014

Äntligen,äntligen....

...så åt "min" koltrast fiona direkt ur min hand <3

hon var först tveksam, och hoppade bakåt några gånger..men hon vågade :-) flera gånger till och med :-)

russinen som jag bjöd på i handflatan var nog minst sagt en delikatess *hihi* <3

här nedan så bjuder jag på tidigare bilder jag tagit på henne...





å hon är så himla mysig...för stundtals så följer hon med mig dit jag går, å så står hon där nere vid mina fötter *hihi*  *vart i koltrastar`ns är käket* kan jag tänka mig att hon tänker ;-b *hehe*
och hon flyger ända fram till mig i full fräs när jag kommer ut med maten om morgnarna, ibland känns dä som jag får huka nästan *hihi* ;-)

hon är ju mest här då det är kallt då, och snön ligger på marken...då är det nog svårare för de små pippisarna att hitta mat. 

så när vädret är som nu utanför, så träffas jag å "min" lilla koltrast fiona varje dag <3

Så mysigt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar