söndag 5 januari 2014

Lunch ute i det fria...








 man blir trött när man har ätit pannkakor ute i det fria ;-) 
vi åkte ju precis när hon brukar bli sova middag trött...men hon ville så gärna träffa lina å albinen så hon sket i å sova...tills i bilen på vägen hem ;-)   lilla älskade <3
jag hade ju smart nog med mig en pappkasse där jag kunde lägga mina hittefynd som jag alltid hittar ute i naturen <3 jag hittar ju något baske mig varje gång jag är ute på mina små vandringar :-)
just denna barkbiten verkade bli väldig glad över att komma hem till oss ;-)  
ni ser väl hur glad han ser ut??? ;-)  de två ögonen å den skrattande munnen :-)

å ja...nu är vi ju många som är lediga imorgon, och dä ä ju fasligt skönt dä alltså :-) och jag har bokat in en härlig sovmorgon :-) då gubben min går upp med våran lilla 4-åriga "väckarklocka" imorrnbitti ;-)

så jag lägger mig när jag vill å går upp när jaaaag vill :-) 

"DÄ KÄNNS SKÖNT I KISTAN DÄ" ;-)

trevlig kväll ni goa därute <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar