söndag 23 mars 2014

Nu har dom åkt hem till matte å husse...

...å dom blev såååå glada <3 ni skulle sett :-) ojojoj så glada dom blev <3

men 1 som känner saknad nu efter dom..är jag :`-(  
båda är helt underbara <3 men med tessan fick jag en speciell kontakt...<3 så jag saknar...det gör jag...

MEN  jag får ju faktiskt träffa dem igen som tur är :-) <3

även idag så vart det en riktigt härlig vårdag <3 var ute den mesta tiden :-) hundarna sprang lösa i våran stora trädgård och lekte å stojja å hej å hå, ärovarv runt huset flera gånger om *hihi* ni skulle sett vad dom sprang :-) , och vi satt under eken och fikade med varm choklad å gottigott till :-) barnen lekte i "lekparken"...ja, riktigt mysigt även idag <3

och hundarna riktigt njöt <3 värmde så att se när dom trivs och mår bra <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar