lördag 14 juni 2014

Härliga sommarkväll :-)

 igår morse så vart jag högt uppe i eken å hängde upp denna gungan, så det blir ett sånt därn`t härligt svung ni vet :-) barnen älskar att gunga i den :-)

 vi hittade denna fjäril på ett maskrosblad...undra vad detta är för sort? <3
 flickorna hämtar posten med "morpa" <3
 *hihi* jag gillar leias stil här ;-D


 jag älskar er så mycket så ni anar inte <3 <3
 :-)
 ja.....nu är det inte så fasligt långt kvar innan jag åker mot huvudstaden och skaffar mina "hårkorvar" ;-) den som inte förstår vad jag menar ;-) kommer att få se framöver härinne vad jag menar ;-)
jag ser så himla mycket ifram mot det så ni anar inte :-) jag har länge pratat om det...men varför bara prata om det och göra en illusion av att jag redan har dem (med mina "hårsjalar")....när jag faktiskt kan skaffa "korvarna" ;-b på riktigt :-) !!!!!

så...nu är det inte så jättelångt kvar :-)
 två busiga jäntor ;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar