lördag 21 juni 2014

Midsommar med 60 års firande :-D

 våran fina lilla midsommartjej <3

 min far lilla <3
 mor min fyllde idag på själva midsommarafon 60 år :-)
här sjunger vi för 60-åringen, med pappa som....dirigent ;-)

 vi åt....myyycket... ;-) såå gott som detta va!!
 glad midsommartjej <3
 å ä`dä 60-års fest OCH midsommarafton :-) då ska här sjungas ;-D
denna sång är på grrrov skånska....göingska tror jag bestämt det hette ja :-)

 grattis på 60-års dagen mor lilla <3
 gubben min å ja ;-)
 min brorson adam är så duktig på att spela gitarr <3 faster blir mycket stolt och det värmer gott i mitt fasterhjärta <3 :)
 här spelar han för farmor sin <3 aa han är så go och fin <3 älskade adam <3


 detta är nog den bästa bilden på far min å jag på länge *fniss* ;-b
den mest charmerande på pappa iallafall *hihi* ;-)
 60-åringen bland alla sina presenter :-)
 å sen hade ju ängela sagt till sin dagmamma att hon ville göra en present till sin mormor som fyller år, och här öppnas paketet från ängela <3 måste ju visa mormor hur man öppnar paketet e klart ;-)

 å paketet innehöll ett fint halsband och armband som ängela har gjort till mormor sin <3





 flera stunder med gitarrspel av adam fick vi uppleva under dagen å kvällen <3 mycket mysigt <3 vi har haft en riktigt mysig å skojjig midsommarafton, och jubilaren mor våran verkar också vara riktigt nöjd med dagen :-)
jag och min lilla familj önskar er alla en fin midsommarhelg :-)

hoppas ni också får njuta av den <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar