söndag 23 november 2014

Mysig dag med underbara...

ÄNTLIGEN så fick vi se vacker blå himmel och lite av solen<3 ..även fast molnen mest dominerade.. vi tog landsvägen bort till götene så man kunde njuta lite mera :-) <3
det var en så himla härlig dag <3 barnen och jag lekte för fulla muggar och jag fick även tillfället att umgås ordentligt med neo mera...han har tyckt det vart tråkigt att jag inte har kunna ägna lika mycket tid åt honom sen jag fick min lilla tös..jag har ju vart med denna nu stora 9åring sen han föddes och hans mamma har jag känt sen vi själva var 6år :-) <3 

här ovan spelar vi "skitgubbe" :-)
tusan va skoj dä ä å spele kort:-) på "min tid" så fanns ju inte surfplattor å liknande.....å då hölls vi mycket med att tex spela kort, skit skoj juh :-) !!!!
våra jämnåriga små knoddar ;-) spelar här diamanten :-)
åhh vad vi lekte <3 dä va så himla skoj...å så härligt att även känna barnet i sig själv:-) <3
här tar jag kort på ängela i smyg då hon gick runt och sjöng och dansade för sig själv till låten `let it go` från tecknade filmen frozen. hon är för bedårande att titta på lilla gumman min <3 guuu va GOO`hon är <3
dä ä ju såå skoj med draperierna tycker våra små :-)
..medans lilla katten knut hade andra mycket roligare saker för sig ;-) som att försöka fånga den lilla gröna gummiödlan som husse tommy (längst upp i högra hörnet ;-) har knutit fast i ett snöre :-)
å som mysigt var..så kom även min "extrafamilj" på besök <3 så vi fick träffa dom en stund oxå :-) jag har ju då även känt dom sedan jag var 6år :-)
..är det en liten föreställning på gång bakom draperiet måntro? ;-)
<3
lek å bus gänget ;-D wille, jag ängela å neo :-)

lek i willes rum <3
väl hemma så satte sig liten å stor å hade "syåklippåritpyssel" i köket *hihi* ;-) <3

..det är så skönt...för även fast det varit grått ute så länge nu och mörkret som kommer tidigt på dagen så mår jag så bra <3 
..jag finner ljus ändå på något sätt..........

Tacksam<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar