söndag 16 november 2014

Våra flickors 5-års dag...

...slog vi ihop när vi firade med mattis sida :-)
amanda stod för tårtan som blev en kladdkaka :-) himlarns god vart den amanda <3
leia och ängela väntar ivrigt på att få blåsa ut sina 5 ljus som dom fått på var sin sida av tårtan :-) ...
...men först så ska vi ju sjunga för våra tjejjer SÅKLART :-)
å då blir "vi" ju lite generade och fnissiga *hihi* <3
ÄLSKADE ungar <3 <3
..å så va dä dax för den efterlängtade utblåsningen :-)
det är när vi bjuder till kalas såhär som man märker att vi inte bor i ett stort hus, så att jag ofta säger stuga är inte helt obefogat ;-b
lek å bus på hög nivå ;-)
 vi fick äran att ännu en natt få ha lilla go-leian här hos oss över natt <3 imorse innan dom fick bada så vart dom i full gång med sitt kojbygge ;-)
kojjan äro klar ;-)
aaa..dom ä för GOA våra små älsklingar <3
 den busigaste lilla "fian" :-) <3
 våran lilla tjej är mycket nöjd över sina presenter :-) här pysslar hon med faster kickis present <3
och idag så var ängela även bjuden på barnkalas hos hennes dagiskompis :-) här har jag precis lämnat henne, och inser...jaha...vad ska jag göra nu då?... :-b   jag är ju mest hela tiden med ängela och ser till att hon ska ha det bra och må bra <3 ...men nu...så vart jag helt själv och visste nästan inte vad jag skulle hitta på...jag hade verkligen möjlighet att ha "anna-tid"...men märkte att jag inte var van vid det då jag knappt visste vad jag skulle hitta på...ja..jösses...så dä kan bli hörreni ;-b
det är ju även viktigt att ta hand om sig själv ja....inte glömma...lovar!!
men ni föräldrar därute...ni vet ju oxå hur det är?! ...barnen går först <3 och så blir det en tendens att man sätter sig själv "längst bak i vagnen" 
ja..jag vet vad jag har lovat mig själv.....och försöker att hålla det...jag försöker.........
ja...jag avslutar detta inlägg med en bild på den lèlla kameratjuven amanda ;-) <3  återigen så har hon varit i farten när jag inte märkt något ;-)
going där du ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar