fredag 12 augusti 2016

Nu är jag här igen...!! :-)

Hej på er ni trogna besökare härinne som ändå har gått in å kikat här..även fast jag hade tagit mer eller mindre en paus från bloggandet..

anledningen?...ja...mitt liv har totalförändrats..och det har varit ett rent helvete om jag ska vara helt ärlig.. :-/  jag vill ALDRIG gå igenom en skilsmässa igen med barn inblandade...stackars barn säger jag bara...i de fallen som vi vuxna inte kan bete oss bra mot barnen och låter dom bli en bricka i spelet...det är FRUKTANSVÄRT!! mer behöver jag inte säga och orkar inte berätta om denna tuffa tid..detta tuffa år som varit...men TUFFT har det minst sagt varit!!
ni som har genomgått svåra skilsmässor med barn inblandade..ni vet nog vad jag pratar om?!... :-/

-nog om det...mitt liv har förändrats som sagt...numera så bor jag med min lilla familj inne i mariestad...som består av mig och ängela och hennes bonuspappa jimmy och våran hund tiger som är en blandning av jaktlabrador och golden<3 ängela bor hos mig och jimmy på heltid<3 han är helt underbar med ängela<3 hon behöver en trygg fadersgestalt som VILL vara med henne och har energi att ge henne... det är underbart att se dom tillsammans<3

jimmy är verkligen en klippa<3....min skatt...en väldigt vacker skatt som jag har hittat<3

två av mina hjärtan i munkängarnas naturreservat <3 <3
ute å glider cadillac ;-)
ni är mitt allt...<3
håll tassarna borta ;-b för denne snyggingen ä min <3 ;-)
en vanlig syn här hos oss om mornarna ;-) <3
du..jimmy...ger mig så mycket kärlek.....såååå mycket kärlek... du verkar se mig...på RIKTIGT...<3
min lilla tossefia<3
taget efter bad i havet vid stenshuvud <3
jag trodde ALDRIG att jag skulle hamna i lägenhet igen...men jag har blivit tvungen :-/...men vi har en liten stuga ute på landet som vi kan åka till å bo i när vi vill <3 och det tackar jag innerligt för....för det lovar jag er.....utan naturen runt knuten så vissnar jag... så att vi har våran lägenhet här i stan och sen lilla stugan ute på landet...det känns riktigt bra....för då får jag min "naturdos" <3 och ängela har skaffat många kompisar här i området och verkar stormtrivas. så då blir allt komplett för nu...<3

vi delar samma dröm om att bo nära naturen<3..så i framtiden sen så kommer vi skaffa våran egna plats på landet <3 <3 <3

längtar även efter det..<3

våran ängel....<3
våran lilla ögonsten som ÄÄÄÄLSKAR att bada <3 :-)
å här är tiger mä sin "snutte" i munnen ;-) frispeen :-)

ojojoj va trötta vi alla 3 är här nu (tiger har redan somnat här vid våra fötter) <3

så.....dax å krypa in i kojjan nu :-)

hej då sålänge:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar