tisdag 16 augusti 2016

Utan naturen så vissnar jag....

..ja....ni som har följt mig..veeet att utan naturen har jag svårt att leva.........
..så att vi nu har ett tillflyktsställe att åka till när vi vill året runt...det är jag sååååå TACKSAM över<3  i å med att vi nu bor i lägenhet i stan så är jag så ENORMT tacksam över att vi kan åka ut dit när vi vill....till skogen...å naturen...<3
nu i lördags så hade vi hela huset för oss själva så då tog vi med oss goa lilla lucas ut dit :-) å vilket underbart dygn vi hade <3 jag kände mig full av energi <3 det första vi gjorde när vi vaknade på mårronen var att vi alla hundar som människor ;-b ..sprang ut i trädgården å lekte datten :-) d var så himla härligt<3  här ovan så är det popcornmys kvällen innan<3
å när barnen somnat så va jag framme med kameran :) då dom va så himla söta<3 <3

å lille lucas <3 han sov lite överallt i sängen ;-) vid fotändan å mä ängela som huvu`kudde..dom såg så goa ut<3

-men balansen känns bra nu....vi bor i stan här å ängela bor nära sina kompisar men vi kan åka ut till naturen när vi vill<3

å det jag kan säga är att jag kommer att bo ute på landet igen åtminstone sista delen av mitt liv... gärna tidigare om det går..när ängela har blivit äldre.

för det är min dröm..det är där jag hör hemma...så dit kommer jag att komma igen<3

...för vad vore jag utan naturen?........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar