lördag 14 oktober 2017

Lina å albin bus!


japp :-D dä hade vi nu när lina å albin kom ut till oss här i sågstugan <3
ängela. albin. lina å jag å ALLA 4 i tasspatrullgänget ;-)

ängela å våran tasspatrull :-) <3
å nu lyser hösten som mest alltså<3  sååå vackert därute nu<3
mitt älskade barn å jag :-)
dä va jästrar va ljusa vi blev ;-b  
se hur solen skapar "randen" därborta vid trädtopparna..<3
med henne som jag alltid kommer följas åt med <3 älskade lina<3

 jag avslutar detta inlägg med denna underbara lilla varelse<3 ...denna varelse som snart blir hela 8år :-) <3  
snart så är den stora dagen då vi ska fira dig på din 8ÅRS DAG helt otroligt va du har blivit stor älskade lilla<3

så den här bilden kommer ni att se i mariestadstidningen å sla å hjo tidning inom kort :-)

älskar att se dig växa<3....från ett litet frö så har du vuxit till en vacker blomma..<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar