lördag 7 oktober 2017

Skrattade så vi grät...

...gjorde vi idag..du å jag<3 :-D

jag åker ju ofta ner till skåne till min lina :-)<3 men däremellan så kommer hon oxå upp hit till skaraborg ibland då hon oxå har sin familj här<3
min allra närmaste vän...<3 den finaste själ...den renaste människa jag vet...ååå vad jag älskar dig lina..min underbara vän<3

från i somras :-)  här är jag med två av de allra renaste själar i denna värld...<3 älskar er oändligt <3 <3
min och linas väg har följts åt i många många år nu<3  och jag vet redan nu att vi alltid kommer att följas åt...i vått å torrt i sorg och gläde....hela livet igenom...min älskade älskade vän<3
vi på forest star festivalen i somras <3
dä tokiga 2 ;-D

vi kommer alltid följas åt lina...det vet jag redan nu...<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar