lördag 30 december 2017

Julmys

på julaftonsmorgon så hade tomten varit där och lagt flera st grejjer i julstrumpan :-) varenda dag så har hon gått till sin julstrumpa som hänger på dörren till hennes rum<3 hon tror starkt på tomten fortfarande<3:-) även fast hon blev lite konfundersam nu i år då tomten hade likadan röst som en av gästerna.... ;-b
jag å min tokesambo ;-)  hehe å snart är hans vita "fluff" ett minne blott då han om bara en vecka ska göra sina dreadlocks :-) hehe nu fattas la`bara att lillfisan oxå vill ha "korvar" i håret ;-)
jimmy å ängela hade gjort en liten "konstelation" i sovrummet så här fick vi njuta av massa färger innan vi somnade :-)
mårronpromenad med vagnen denna gång (istället för bobben) å vår lilla pussel haltade jättemycket denna dag och fick åka "sjukskjuts" här med ängela ;-)

GODINGAR!!! <3


i år var det dax att fira hos bror min med familj igen (vilket vi gör vartannat år) :-)

julgran med pride-tema <3 det gillas malin :-) det är ett bra budskap<3
malin hade dukat så julfint å maten ska vi inte snacka om va GOOOD den va :-)

kalle-anka var nu över å då började ju den dära väntan på tomten ni vet ;-) här står ängela och 2år yngre samuel å kollar om dom kan se tomten nånstans :-)
vårt älskade barn...du var som förstenad när tomten väl kom och du funderade och funderade...ååå va jag älskar dig gumman<3 mitt älskade barn<3

å klapparna bara växte å växte ;-b tillslut så försvann vi nästan därunder ;-b
<3 <3 <3 <3 <3

älskade barn<3
för varje år så blir du ett år äldre och vi får följa din utveckling och se denna blomma slå ut mer och mer<3...och min kärlek för dig..ängela matilda...den är OÄNDLIG<3

familjen flipp firar jul ;-D

hahaha...julklappsspelet :-D skojjig grej!!
nomnomnom :-) julaftonskväll avslutades med lussebullar fyllda med nutella och risgrynsgröt och ris al`a malta :-) sen vart vi proppmätta efter denna dag kan jag förtälja er ;-)

hoppas ni med har haft en fin jul <3 å ätit massa gott så ni nästan storknar ;-)