tisdag 26 december 2017

TACK STYRKAN!!!...


...för att du finns i oss båda...andra med sin negativa energi kan kasta hur många pilar ni vill på oss...men dom studsar bara ifrån...så ni gör egentligen bara bort er. för dom där "pilarna" biter inte ett enda jävla dugg på oss!!! <3  

dom gör oss faktiskt bara starkare <3!!!!!  


...för det är ta mig tusan vilka människor det kan finnas i denna värld alltså...herregud alltså!!! människor som bara vill en illa...!! 
Bara för att man inte äär.. och göör som alla andra med T.EX barnuppfostran så ska det genast 'naggas'!! har inte människor nåt roligare för sig än att klaga på andra..När dom antagligen själva mår dåligt och är osäkra!! Ja jag säger då det...människorna i denna värld är kapabla till mycket som bidrar till negativ energi...!
 TÄNK vilken tur att jag kan välja vilka jag  vill ha i mitt liv...de som tar energi "sållar jag bort", och dem som ger mig energi har jag i mitt liv♡

-det jag gör............gör jag för ängela...ALLT!!! <3 

PRECIS ALLT...............! 

återigen....TACK ÄLSKADE STYRKA!!!!!! <3 <3 <3