fredag 19 juli 2019

Dagarna går...

...och jag njuter till fullo av att ta varje dag som den kommer... sjuuukt guu`tt asso`!
min käre mor å far å farens rallyrullator😉, å lilla sessan var här på fika i trädgårn häromdagen😊 faren fick min kvällen-dess-för-innan-bakade äpplpaj som jag vet han tycker så mycket om😊
tiger ville gärna leka med sessan, men damen var iiinte på humör för nån lek denna dag😂 så han fick nöja sig med kattbästisen totte💚
jag å tiger tog en egen liten `loov`häromdagen med bilen å då han blev akut nödig så stannade vi till vid eahagen💚 senast jag var här...det var 2015 med ängela och mor min...å då hade "påskharen" gömt ägg till ängela härinne på naturreservatet💚 går man tillbaka i tiden inne på min instagram, så ser man film från just detta tillfället😍

..och tänk vad mycket det är som har hänt sen dess.......ett nytt kapitel i livet startade...