lördag 13 juli 2019

Familjen flipp va dä ja......

...😂😂😂😂å det namnet kan ju inte bero på hur vi ser ut😜 eller hur?😂😂😂
😂😂

ja men visst😜 man har ju gått å skaffat "snap" igen😃 här ovan har ni mig å jimmy i tecknad form😄
när man helt plötsligt har "bef" en hel helg (mycket ovanligt här) jahopp....."bida" helt över våran egen tid....vaaad är det?😉 blir svårt att vänja sig vid den tanken var tredje helg😲
*huuuusseeee...ge mig en slurk glass...snäällaaaaa*😋😋😋
är ju sååå glad att våra vägar möttes utanför lidl häromdagen😍😍😍 vi har försökt få till träff såå länge...min mikaelis💖💖💖livet har gett oss båda prövningar😓 som för min egen del har resulterat i att orken till annat än att se till att mitt barn "står upp", har trytt. jag tänker på värmen å kärleken till min dotter...och har tyvärr struntat mer i mig själv så sett att jag har fått lägga mycket åt sidan å orken har påverkats jättemycket, speciellt periodvis..  
men det är OXÅ i dessa lägen som det värmer så förbaskat mycket att veta och känna att jag har er, mina närmaste vänner omkring mig..💖💚💖 det kan alltså gå...ja...månader..flera månader emellan att vi ses fysiskt...men ÄNDÅ när vi väl ses, så fortsätter vi bara där vi var senast😍💖 det finns lixåm ingen tid på nåt vis...vänskapen är så stark så den finns alltid där ändå...det känns så jäääävla fint rent ut sagt💖💖💖 sann vänskap är vad det kallas!💖💖
tänk....att även fast jag vet att var tredje helg gör jättegott för både L och oss...så saknar jag min lilla gosa..å att kunna gå in och pussa på henne å känna hennes underbara doft💖💖💖💖 tillåmä kan sakna att höra mammaaa femhundraelva gånger inom loppet av en timme😉💚 men vet ju såklart att hon trivs gott och har det superbra där hon är nu..hos människor som är nära både henne och oss💗 vilket är viktigt..så det känns bra för henne. och vi känner oss trygga till 2000000% över att hon bor hos just DOM dessa helger💞 

*...mamma å jimmy ska vara på seminarium var tredje helg, och då får hon ha det jätteskoj hos sin kompis med familj dessa helger...*

det blir jätteskoj och framförallt nyttigt för henne..!!💜 annars så skulle vi inte lagt upp det såhär!

vår lilla flicka gör oss så förbannat STOLTA VARJE dag💖💖💖💖 hon är verkligen  GRYYYM alltså💪💖💖💖💖💖💪

hon är den mest fantastiska och den mest underbaraste människa jag vet....💖💖💖💖 
älskade barn💖

den resa du har fått gå igenom hittils...kommer att göra dig sååå stark....och den kommer ge dig så mycket kunskap och visdom inför prövningar som kan komma att komma under ditt livs gång...du får redan nu..dessa "verktyg"💪💚

ALLTING som sker...har en mening...det har jag sååå många gånger fått bevisat för mig...

det kan låta som en klyscha, men det är ALLT ANNAT ÄN en sådan💚💛💜