lördag 18 september 2021

Tabubelagt....

 

...eller iallafall så är det ett väääldigt känsligt ämne som är högst aktuellt just nu...COVID-VACCINET😨personligen så har jag endast gått efter min intution i valet att inte vaccinera mig med detta vaccin. ända från start så har jag blivit varnad av min intution att inte spruta in detta i min kropp. å sen med tiden så har då konkreta fakta kommit fram om allvarliga biverkningar- vilket bara bekräftar vad min intution berättar för mig...tyvärr...😢
jag delade ett inlägg på instagram om vad min känsla säger om vaccinet..å ja..som jag kanske borde väntat mig så blev det reaktion från de som inte delar min känsla. men så kommer det alltid vara. man kan oftast inte ändra någon annans åsikt om inte denne är med om känslan själv eller får det svart på vitt framför sig som bevis. vi människor funkar ofta så att vi måste vara med om det själv för att förstå.. var sak har sin tid......
men ja kan ju säga det att efter att jag vågade säga officiellt vad jag känner angående vaccinet så har man tagit kontakt med mig via dm å berättat att dom delar likadan känsla som mig å att det var bra att jag delade det inlägget jag gjorde. det är så tabubelagt just för att vi är så intalade nu från ovan att vi ska ta detta vaccinet, samtidigt som dom är knäpptysta om vilka skador vaccinet kan orsaka inne i vår kropp. vi läser å ser överallt nu att man ska vaccinera sig, det negativa kring vaccinet skyfflas genast bort eller bortförklaras på annat vis till den individuellas fördel..

de sa SAMMA SAK när vi skulle ta svininfluensa vaccinet, att detta är säkert och välbeprövat, men som vi alla vet så blev måånga sjuka i bl.a narkolepsi genom de följande åren. en nära till oss här, tog den sprutan när hon var 9år gammal, å de 10!! följande åren av hennes liv var hon svårt sjuk pga av innehållet i det vaccinet. å då var inte det narkolepsi, utan det var annan sjukdom pga vaccinet. hon insjuknade alltså efter att hon tagit sprutan- bokstavligt talat. 10 år av henns liv....det går inte att förstå...10 år...   å då fick hon detta DIREKT i anslutning till den sprutan.

men med covid vaccinet som är aktuellt i nutid så kommer det att ge följder genom åren efter att kroppen incierats med vaccinet. det är det som är skrämmande...riktigt skrämmande...


jag förstår verkligen hur känsligt det är när så många är tysta om att dom faktiskt inte vågar ta vaccinet.. men jag förstår nu att vi delar samma känsla inför detta...






delar lite av vad jag fått till mig från andra gällande vaccinet vi snapchat å insta t.ex  (jag har givetvis beskurit bort namn så personen får vara anonym)
för övrigt så har jag börjat jobba fulltid nu, mina 58% alltså😊 å har samtidigt fått ett nytt härligt distrikt som jag är JÄTTENÖJD med😍
så det känns jävla bra helt enkelt att va tillbaks på jobb-banan igen💪😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar