söndag 30 januari 2022

Längtar till ljuset nu...

 

...jaa d gör jag...nu börjar jag tröttna på mörkret allt
å framförallt så saknar jag jättemycket att fota å filma med min drönare....för nu under den mörka tiden på året i samband med att jag jobbar natt å måste sova på dagen, så har jag inte något ljus att köra drönare i😞 så d är klart att jag nu längtar till våren å sommaren å aaaallting skoj som vi som familj brukar göra😍

julen blev ju lite annorlunda i år då vi låg i covid i flera veckor..men ändå skönt att kroppen utsattes för det här nya viruset så kroppen vänjer sig vid även detta viruset, å därmed kan börja bygga sitt egna skydd🙏
när jag inte har haft tid att ta nya bilder så går jag alltid ner i "tbt"-påsen istället😃 här va vi på kosläpp på uddetorp i skara💚
älskade barn💕
min älskade,älskade lilla flicka...sååå orörd å inga samhällskrav var satta på dig..du mådde bra å bara kunde...vaaara...🙏
😍
...leva...på riktigt...låt inte omgivningen påverka dig....🙏💚
😂😂
våren...åååhh...våååren...🙏💚🙏


älskar livet när inte människornas handlingar felar i något så viktigt som den plats som våra barn ska växa upp i..
så ja...nu längtar jag efter att vi får mer ljus omkring oss, nu längtar vi till de ljusare tiderna igen💚💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar