söndag 8 maj 2022

Nära nu...



hej på er💚

ja nu är det inte långt tills vårat flyttlass går😍

som youtube videon avslöjar, så har har vår första "möbel" kommit på plats😍 vi har hängt den nere vid vår strand, å här kommer jag ligga myycket🙏 för att sen ta sig ett svalkande dopp i vättern😍 skickade även DM till grannfamiljen å visade vår nya "säng" nere vid stranden😄
å jag som alltid har drömt om att få bo bredvid kohagarna....den drömmen slår nu oxå in💚🙏 här har vi de unga kotanterna på vägen ner till stranden💚
blir alltid lika glad när jag får uppdatering från min bästaste vän nere i österlen💚 å här ovan ser ni nytillskott i familjen💚💚 en liten pudeltös som ska få flytta hem till dom till midsommar, en sån liiiten sötchock💚

älskar er mina GOINGAR💜💜-vi ses snart😍😍😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar