mÄndag 10 april 2023

Jobba extra som clown...

 


...hehehe👀😉dĂ„ kontaktar ni mig😝 i Ă„ med att jag kanske fĂ„r leva med ett assymetriskt ansikte tillsvidare?..sĂ„ brukar jag skojja om att jag kan ju jobba extra som clown😉


mina "bĂ€sta dagar vad gĂ€ller utseendet" Ă€r nog förbi, men som sagt..det Ă€r bara utseende...ABSOLUT INTE det viktigaste hĂ€r i livet!!☝

det finns dom som har det bra mycket vÀrre, sÄ detta tar inte upp hela mitt liv om man sÀger sÄ..det Àr ju bara utsidan, och man kan ju göra grundgrejjerna som att dricka, Àta, prata, öppna och stÀnga munnen. det Àr jag tacksam över. för dessa moment gick inte! att fullfölja nÀr jag var som sjukast.

jag vet inte om den hÀr uppdateringen Àr bÀttre Àn den senaste uppd. det stÄr nog rÀtt still nu tror jag iallafall.

men hĂ€r fĂ„r ni en senaste bellspares uppdatering iallafall😊

nĂ€sta inlĂ€gg blir ett pĂ„skinlĂ€gg, gissar pĂ„ att jag kommer hinna att fĂ„ ut det nĂ€sta helg, dĂ„ veckorna Ă€r fullt upp.. men det inlĂ€gget Ă€r pĂ„gĂ„ng😃

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar