lördag 15 april 2023

Påska`på backa`...

 


...har just passerat å nu känns det som att våren VERKLIGEN är igång..ÄNTLIGEN🙏 Ni skulle hört imorse när jag öppnade dörren hur många fåglar man hörde därute...sååå vackert..å vilken känsla man fick i kroppen😍



våran påskhelg bestod av barnlek, mys nere vid stranden å höjdpunkten då vi tände brasan i eldstaden för första gången😍 här ovan är ängela med sin käpphäst alyssa😊 å granntjejjerna som hon brukar leka med💚


när det lektes i skogen så fick käpphästarna stå i eldstaden sålänge😊


våra GOINGAR💜💜


tripp, trapp å trull💛


å som VARJE! år så kommer påskharen varje påskaftonsmorgon och gömmer påskägg till ängela i trädgården😍💖 i år hade han hängt det i en påse i vårat päronträd, listig en den dära påskharen😄💛


FUNNEN😃💛



å så tände vi elden första gången..medans vattnet denna påskaftonskväll var helt stilla🙏💚


jag gjorde upp elden medans jimmy stod lite längre bort på stranden å kastade med sitt spö
det är en oslagbar känsla...stillheten...sprakandet från elden, doften från brasan, tigers då å då knaprande på sina skojjiga pinnar, armarna om varandra å bara njuta av stillheten och det som sker där och då🙏




🙏







Alltid förberedd när jag är ute å går med vår pälskling👊


hoppas att även DU har haft en mysig påsk💛 varje år vaknar naturen upp på nytt..den reser sig alltid igen, med nya tag och blommar ut💚💪

liksom vi...även fast det många gånger i livet kan kännas som att man inte orkar mer...så reser man sig ALLTID upp igen, för mig finns det INGET ANNAT alternativ.

jag kommer aldrig ge upp så länge jag lever, hur tuffa utmaningar livet än kan ställa mig inför, så är det bara så att man måste tillslut ta sig upp igen! upplev känslan som utmaningen ger dig, för det är inte bra att trycka undan-då den annars kommer 7faldigt starkare senare.. så..upplev känslan, bearbeta den.. och ta dig sedan upp igen..🙏💚💚💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar