lördag 27 maj 2023

Livet alltså.....

 ...kommer ni ihåg solhedskulle?..


...ja....livet...å de olika perioderna i livet som man upplever...och hur man förändras genom livet, och av olika händelser i sitt liv....ja...livet alltså.....😐


det som en gång kändes rätt, utvecklades till något annat efter några år...jag lärde mig mer om mig själv och om hur jag funkar, å framförallt...så lärde jag mig att jag FÅR INTE! glömma av även mig själv..
jag försöker hålla det löftet varje dag sen dess... som ni förstår så är det svårt att tänka så mycket på sig själv som man borde, då vardagen är tuff..framförallt när vardagen är tuff år efter år. MEN! jag kämpar på och tar dag för dag verkligen och har lovat att inte glömma mig själv HELT igen! jag har tagit lärdom.. såhh klapp på kinden till mig-bra anna!!!!

men tänk....när man var 25 å kände det som att man hade hela livet framför sig....grundpersonen som jag var då är jag även idag...men med såå mycket mer livserfarenhet och framför allt!, ännnu mera inre styrka🙏💪


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar