söndag 7 maj 2023

VÄRLDENS SÖTASTE PÅJK...

 


...Ja tänk för att han är det!! våran ÄLSKADE lilla tigerpåjk💚💖💚 å dä allra BÄSTA han vet är KÖTTBULLAR😍😄

Jag har flera inlägg i utkast som jag kommer att dela, men denna helgen har utmattningssyndromet gjort sig till känna igen...och då orkar jag inte mycket tyvärr😕

jag har förstått vid det här laget att det kan ta långlång tid innan man blir frisk från stressrelaterade sjukdomar/tillstånd...så ja...det är bara att lyssna på kroppen och psyket, något annat ska jag inte försöka mä..har jag förstått😑 ni vet...jag har ju ända sedan barnsben haft andan att *jag klarar detta, jag fixar detta själv!!*jag kan själv*  aaa åt det hållet...så då är alltid risken att man går för fort fram...så gång på gång blir jag "manad" att anna!!du måste ta det lugnt...ha inte bråttom...du måste vara försiktig om du ska bli helt bra igen!

så ja....jaja.....jag SKAAA lyssna....jag fattar! å jag vill ju blir helt frisk igen, så är det ju🙏

men här får ni en söt liten film på en av våra pälsklingar att kika på, tills jag kikar in här igen å delar resten av inläggen😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar