lördag 13 januari 2024

Världens mysigaste nyårspuss...

 


...fick jag faktiskt av......ada`lilla💛 ute i hagen🙏😍 ojojoooj va kelig hon var..så fort jag kom så gick hon direkt fram till mig å ville ha klappar å gos💛💚💛 å jag överöstes oxå mä pussar tillåmä i ansiktet😄 men dä va såå mysigt att ha hennes huvud i min famn å riktigt gurra in mig med henne💚🙏


här har vi kelgrisen😊💚 med sonen dutten som är en av två kalvar som föddes i somras💚
 han har verkligen växt till sig på dom här månaderna


Ada`lilla mä sonen sin💙💙


nyårsafton blev lugn å skön, å ängela hade en av sina bästa nyårsaftnar med sitt kompisgäng i tibro😃 givetvis hemma hos en av dessa vänners familj. ingen av oss föräldrar ville att dom skulle vara ute på byn under kvällen å natten! dom hade en jätteskojjig kväll alla fyra hemma hos L. när jag åkte för å hämta henne efter tolvslaget så möttes jag av fyra hoppande å skuttande😄tonåringar/o`ngar däribland min lilla "knorpa"😍 (jag brukar kalla henne knorpan)😊


jag å jimmy tog det riktigt lugnt å skönt hemma här på röåbacke😍


mä god mat å efterrätt å nostalgifilm så va vi riktigt nöjda😍 vi planerade inget större medvetet denna nyårsafton, till en början så var d tänkt att kompisgänget till ängela skulle sova över hemma hos oss, men det blev till slut hemma hos Lucas istället!


min lilla knorpa är hemma tryggt igen🙏 å då fyrade vi av de sista tomteblossen vi hade kvar😍



så ja...2023 är nu förbi, å vi intar nu ett nytt år mä kanske lite flera rynkor å några flera gråa hår, å förhoppningsvis prissänkning på åtminstone rullatorerna😉😄

å framförallt....så är det viktigt att man fortsätter att `vara den förändring, som vi vill ska ske`💪 ju fler vi blir ju starkare blir vi, å där skapas förändringen vi vill ska ske🙏

våga stå ut från massan, och lys starkt å påverka💪

VAR JUST DUUU!!💪 UTAN PÅVERKNINGAR FRÅN OMGIVNINGENS KRAV OCH FÖRVÄNTNINGAR AV DIG...SLÄPP DEM....OCH BÖRJA LEV...PÅ RIKTIGT.....🙏💚










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar