söndag 11 februari 2024

Nu vill jag faktiskt...

 ...att vintern ska börja släppa greppet😑 i år har vi verkligen haft en riktig VINTER🙏 men nu börjar iallafall jag att bli lite sugen på att få se våren där runt hörnet, håller ni inte mä😃



jag fullkomligt ÄLSKAR att jag har pappas gamla fotoalbum från när vi var barn🙏 jag bläddrar då och då i dessa album som väcker så starka minnen och så mycket känslor kring dig pappa💚🙏 här håller pappa i en väldigt nyfödd mig💚😊 älskade älskade pappa min...jag vet att du mår så bra nu...du ville inte mer...och det kände du i flera år innan du gick över till andra sidan. nu har du det bra pappa lilla🙏


stallets minsting Frasse når knappt upp över kanten han😄💙



ängela jobbar på och lär sig mer och mer i ridningen😃💪 å till sommaren så väntar ett efterlängtat ridläger😍

å fortfarande så ÄLSKAR även mamma anna😊 att umgås med och hantera hästarna...det är en rekreation verkligen att vara med dom🙏









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar