söndag 22 september 2024

Ännu en favoritplats...

 


...har jag gått å skaffat mig😍 synd att jag inte kom på detta förrens slutet av sommaren bara🙆 att flytta borden och slå ihop dom!
jag tycker om att gå ut å sätta mig med en kopp choklad här å njuta av kvällssolen💚 gräset är nyklippt å därefter ett UNDERBART dopp å simtur nere vid stranden😍🙏



så ja..detta har blivit en ny favoritplats i trädgården😍



björken börjar nu, som naturen i övrigt att förbereda sig för vila🙏 genom att släppa sina höstfärgade löv💚 naturen behöver, liksom vi...återhämta sig för att kunna fortsätta att blomma ut år efter år...!☝


💚


älskar!!!💚





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om ni vill så får ni kommentera eller skriva något till mig här

Men negativa kommentarer ägnar jag ingen som helst energi åt och den kommer att raderas omgående!

Love to all of you